لوله کشی گاز ساختمان

  • ۰
  • ۰

نکات مهم

براساس آیین نامه ایمنی خطوط لوله [PSR 1996] ، آیین نامه 13 ، نقاله های گاز مورد نیاز هستند که شبکه های خود را در وضعیت ایمن حفظ کنند.
نقش HSE در تضمین ایمنی خط لوله چیست؟
اپراتور خط لوله ، National Grid Gas وظیفه دارد اطمینان حاصل کند که این خط لوله با خیال راحت طراحی ، ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وظیفه HSE

وظیفه HSE اجرای قانون بهداشت و ایمنی و اطمینان از کنترل صحیح خطرات است. ما این کار را با تنظیم مناطق برنامه ریزی کاربری اراضی اطراف خط لوله و ساختمان های فوق در بالا (AGI) ، ارزیابی طرح خط لوله و انجام بازرسی در هنگام ساخت و بهره برداری انجام می دهیم.
لوله کشی گاز ساختمان
هنگامی که HSE اخطار قبل از ساخت خط لوله را دریافت کرد ، به مقامات محلی توصیه می کنیم که کنترل های برنامه ریزی مناسب برای استفاده از اراضی را در طول مسیر خط لوله انجام دهند و بازرسان خط لوله ویژه HSE این طرح را ارزیابی کنند.
آنها تعیین میکنند که آیا طراحی خط لوله ، تأسیسات تنظیم فشار و سایر AGI های مرتبط با کد ها و استانداردهای لازم مطابقت دارند یا خیر و تا آنجا که به طور عملی قابل اجرا باشد ، مردم را از خطرات بهداشتی و ایمنی محافظت می کنند. ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی