لوله کشی گاز ساختمان

  • ۰
  • ۰

سیستم ها

الزامات

الزامات این بخش بر نصب تمام لوله‌های گاز متصل به هر خانه تولید شده نظارت خواهد کرد. سیستم تامین لوله‌کشی گاز باید برای فشاری طراحی شود که از 1.4 اینچ ستون آب(1.4 psi) و کمتر از اینچ باشد.. به اینچ تجاوز نکند. سازنده باید در دستورالعمل‌های نصب مکتوب خود محدودیت‌های فشار طراحی برای عملیات ایمن و موثر سیستم لوله‌کشی گاز را نشان دهد همه ی الزامات فهرست‌شده در این بخش باید برای لوله‌کشی به عنوان بخشی از دستگاه اعمال شود. تمام دریچه‌های خارجی اطراف لوله‌ها, لوله‌ها, دریچه‌ها یا منافذ باید آب‌بندی شوند تا در برابر ورود جوندگان مقاومت کنند.
لوله کشی گاز
لوله کشی گاز خانگی
لوله کشی گاز ساختمان

سیستم های لوله کشی گاز

 

مواد اولیه

تمام مواد مورد استفاده برای نصب، گسترش، تغییر، یا تعمیر هر سیستم لوله‌کشی گاز باید جدید و عاری از عیب و یا موانع داخلی باشد. تعمیر نقص‌ها در لوله‌کشی گاز یا fittings مجاز نخواهد بود. مواد با کیفیت پایین یا معیوب باید برداشته شوند و با مواد قابل قبولی جایگزین شوند. سیستم باید از موادی تشکیل شود که نقطه ذوب آن کم‌تر از 1450 فارنهایت نباشد .لوله برنجی در اندازه لوله آهن ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد.

 

جهت تناسب برای لوله‌کشی گاز باید از آهن، آهن چکش خوار، فولاد و یا برنج (حاوی بیش از ۷۵ درصد مس) ساخته شود.
لوله مسی باید از نوع آنیل شده باشد و منطبق با استاندارد و ویژگی لوله مس باشد.
تاسیسات ساختمان
لوله کشی گاز ساختمان
لوله کشی گاز شهری

ادامه مطلب...

  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • زهرا فرمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی