لوله کشی گاز ساختمان

  • ۰
  • ۰

نکات ایمنی لوله کشی گاز

خطوط لوله انتقال مواد قابل اشتعال یا مواد منفجره ، مانند گاز طبیعی یا روغن ، نگرانی های ویژه امنیتی را ایجاد می کنند. درباره لوله کشی گاز می توان گفت که خط لوله می تواند هدف خرابکاری و حتی حملات تروریستی باشد. به عنوان مثال ، از اوایل سال 2011 تا ژوئیه 2012 ، یک خط لوله گاز طبیعی که مصر را به اسرائیل و اردن وصل می کند 15 بار مورد حمله قرار گرفت. در سال 2019 ، یک خط لوله سوخت در شمال مکزیکو سیتی پس از سارقان سوخت در این خط منفجر شد. گزارش شد که حداقل شصت و شش نفر کشته شده اند. در جنگ ، خطوط لوله اغلب هدف حملات نظامی قرار می گیرند ، زیرا تخریب خطوط لوله می تواند به طور جدی تدارکات دشمن را مختل کند.
لوله کشی گاز
لوله کشی گاز ساختمان
تاسیسات ساختمان

درباره لوله کشی گاز

درباره لوله کشی گاز

 

مقایسه با حالت های دیگر

سوخت های فسیلی را می توان با خط لوله ، راه آهن ، کامیون یا کشتی حمل و نقل کرد ، اگرچه گاز طبیعی برای ایجاد اقتصادی حمل و نقل نیاز به فشرده سازی یا مایع سازی دارد. برای انتقال نفت خام از طریق این چهار حالت ، خطوط لوله خطوط لوله به عنوان متناسب باعث مرگ انسان و خسارت بیشتر در برابر راه آهن و کامیون ، ریختن روغن کمتر از کامیون ، و تأثیر محیط زیست بیشتر از کامیون یا ریلی (عمدتا به دلیل تأثیر در زیستگاه) می شود. حمل و نقل کشتی تا حدود زیادی روی زیستگاه دریایی تأثیر می گذارد).
درباره لوله کشی گاز ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی