لوله کشی گاز ساختمان

  • ۰
  • ۰

گام های لوله کشی گاز

گام اول

لوله گاز مناسب و اتصالات برای این کار را بخرید. بیشتر خطوط گاز داخلی از ۱ / ۲ اینچ (۱.۲۷ سانتیمتر) استفاده می‌کنند در حالی که پروژه‌های بزرگ تجاری گاهی اوقات از اتصالات بزرگ‌تری تا ۸ اینچی استفاده می‌کنند. از ۱ / ۲ "تا ۱ ۱ / ۲" را به صورت یک تناسب با چیدمان دیگری تنظیم کنید که شما ۳ / ۴ را به آن اضافه می‌کنید.

چگونه یک خط لوله نصب کنیم؟

 

گام دوم

گاز خانه خود را خاموش کنید. شیر در نورسنج شما در کنار خانه شما قرار خواهد داشت و باید کاملاً با یک چهارم چرخش خاموش شود. یک موقعیت عمود بر لوله، یک دریچه بسته را نشان می‌دهد، اما باید با تایید این که کنتور زمانی حرکت نمی‌کند که یک دستگاه از گاز استفاده می‌کند، چک کنید.

 

گام سوم

خط لوله گاز موجود خود را با نصب دریچه‌های لوله و طول لوله برای اضافه کردن یک خط گاز که به دستگاه جدید شما خواهد رسید، گسترش دهید.
با استفاده از مواد مخدر، شکل لوله را به او نشان می‌دهند. این امر برای ایجاد تناسب با نفوذ هوا ضروری است. هرگز از نوار استفاده نکنید، از جمله نوار تفلون؛ می‌تواند در داخل لوله شل شده و می‌تواند خط را مسدود کند.
لوله کشی گاز شهری
لوله کشی گاز ساختمان
لوله کی گاز صنعتی 

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی