لوله کشی گاز ساختمان

  • ۰
  • ۰

نصب لوله کشی گاز

مراحل لوله کشی گاز

تعیین اندازه مناسب

اندازه گیری مناسب لوله از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که هر دستگاه گاز برای دریافت صحیح گاز کافی دریافت می کند. هر دستگاه یک حداقل ورودی در BTU در هر ساعت را دارد. نمودار زیر نمونه هایی از خواسته های معمولی BTU را نشان می دهد.

 

مصالح مناسب برای لوله کشی گاز تأیید شده باشد

آهن سیاه و فولاد ضدزنگ راه راه (CSST) معمولاً از مواد تأیید شده استفاده می شوند. CSST برای هر کسی که قصد خرید و نصب مواد را دارد ، از تولید کننده مجوز می خواهد.

برش لوله

اگر شما در حال برش لوله آهنی هستید ، باید برش لوله خود را مجدداً تغییر دهید تا قطر داخلی لوله را حفظ کنید. 
نصب لوله کشی گاز

دستورالعمل های ویژه

از اتصالات اتصال زمینی واحد به جز در موارد لوله کشی مستقیم در متر یا بعد از بستن شیر در دستگاه استفاده نکنید.
در هر مکانی که دستگاه گاز دارید ، باید شیر خاموش کننده گاز داشته باشد.
کلیه تاسیسات لوله کشی گاز نیاز به مجوز و بازرسی دارد.

نصب لوله کشی گاز

آزمایش کردن

تست سیستم بر عهده شماست. بازرس آزمایش را انجام نمی دهد و هیچ یک از تجهیزات لازم برای آزمایش از جمله سنج های آزمایش را ارائه نمی دهد. آزمایش فشار هوا لازم است. فشار تست باید حداقل نصف فشار کار باشد ، اما حداقل 3 پوند در اینچ مربع (psi) باشد. مدت زمان آزمایش نباید کمتر از 10 دقیقه باشد.
سیستم لوله کشی باید مقاومت فشار تست مشخص شده را بدون نشان دادن هیچ گونه اثبات نشتی یا نقایص دیگر نشان دهد. سنجه های مکانیکی مورد استفاده برای اندازه گیری فشار تست باید دامنه ای داشته باشند که بالاترین انتهای مقیاس از پنج برابر فشار تست بیشتر نباشد.

نشتی گاز

در صورتیکه سنج حداقل فشار مورد نیاز برای آزمایش نصب لوله کشی گاز را نشان ندهد ، یا هرگونه کاهش فشار آزمایش همانطور که ​​توسط فشار سنج در هنگام بازرسی مشخص می شود ، نشانگر وجود نشتی خواهد بود. اگر افت فشار وجود دارد ، نشت را بررسی کنید. با پر کردن بطری اسپری با آب صابون و پاشیدن محلول روی لوله ، محل اتصال آن را به محلول نشت ، بررسی کنید. حباب ها نشتی را نشان می دهد و شما باید آن را به درستی ترمیم کنید. این روند را تا زمانی که هیچ نشتی نداشته باشید ادامه دهید. برای آزمایش نشت از شعله باز استفاده نکنید.

 

بازرسی

در زمان بازرسی ، حتماً تمام لوله های گاز را در معرض دید بگذارید تا بازرس بتواند به کل سیستم نگاه کند.
لوله کشی گاز <br />لوله کشی ساختمان
لوله کشی گاز صنعتی
لوله کشی گاز شهری
تاسیسات ساختمان

نصب لوله کشی گاز

نصب لوله کشی گازادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی