لوله کشی گاز ساختمان

  • ۰
  • ۰

چگونه ریسک خطر لوله کشی گاز را کم کنیم؟

این مقله اطلاعاتی به طور خلاصه از قوانین در مورد چگونگی قرارگیری خطوط لوله کشی گاز ساختمان و خدمات عمیق گاز و اقدامات احتیاطی لازم برای به حداقل رساندن خطر آسیب رسیدن به لوله ها از فعالیت های شخص ثالث درلوله کشی گاز در عمق را بیان می کندد. راهنمایی باید به عنوان حداقل معیارهای خوب عمل در نظر گرفته شود.

حداقل مورد نیاز برای عمق

شبکه های گاز و لوله های خدمات برای لوله کشی در تاسیسات ساختمان باید مطابق با الزامات آیین نامه ایمنی خط لوله 1996 (PSR) طراحی و نصب شوند. PSR مشخص نمی کند که چگونه خطوط عمیق و خدمات باید گذاشته شود .با این حال ، این آیین نامه توسط راهنمایی HSE پشتیبانی می شود. "راهنمای مقررات ایمنی خط لوله 1996" و همچنین کمیسیون بهداشت و ایمنی [HSC] تصویب آئین نامه و دستورالعمل مصوب "طراحی ، ساخت و نصب لوله های خدمات گاز" وجود دارد.
به طور معمول باید یک منبع اصلی گاز با حداقل عمق پوشش 750 میلی متر در جاده یا حاشیه و 600 میلی متر در پیاده رو قرار گیرد.
یک لوله سرویس لوله باید با حداقل عمق پوشش 375 میلی متر در زمین خصوصی و 450 میلی متر در پیاده و بزرگراه ها گذاشته شود. ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی